Všechny kategorie
Jeep Grand Cherokee 2.5 CRD - 2000
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:11
Diskuze: 0
Když se řekne Jeep, každý si představí teréňák. Skutečně se toto slovo vžilo tak, že jím široká veřejnost označuje všechny terénní vozy. A jak tedy obhájí Jeep svoji pověst? Už na první pohled je znát, že konstruktéři tohoto modelu vytvořili nejen zccela nový kabát. Po 18 letech se sice zcela nový design blíží k zaoblení japonců, ale přesto si zachovává svou tvář a hned na první pohled je znát, že maska pochází od proslulého Willyse a datuje se do čtyřicátých let.
Jaguar XKR-S
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:11
Diskuze: 0
Po dlouhých desetiletích tradičních sedanů jako XJ nebo S-Type by bylo snadné zapomenout, že Jaguar kdysi vyráběl opravdová sportovní auta. Koneckonců takový E-Type nebyl ničím menším než Veyronem své doby. Je zvláštní ironie, že velký návrat do formmy prožívá „šelma z Coventry“ až pod křídly indického koncernu Tata, který si v našich končinách spojujeme se supelevným supermini Nano. Komu jako důkaz znovunalezeného sportovního ducha Jaguaru nestačila neortodoxní limuzína XJ ani dramatický koncept C-X75 (který má namířeno do sériové výroby), dostává nyní ke zvážení argument zatím nejpřímočařejší.
Jaguar S-Type 1998-2008
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:10
Diskuze: 0
Jaguar, tehdy schovaný pod křídly koncernu Ford, zvolil toto označení záměrně. Stejné totiž nesl už model, který se vyráběl v letech 1963-1968 a novodobý S-Type byl jeho pokračovatelem jak co do velikosti, tak i designu. Moderní variace na klasické ttéma s logem Jaguaru se poprvé představila 20. října 1998 na autosalonu v Birminghamu. Automobil byl postaven na podlahové plošině Ford DEW98, kterou sdílel se zatím poslední generací Fordu Thunderbird a Lincolnem LS. Design vzešel z pera Geoffa Lawsona, byl jeho posledním dílem pro Jaguar a nedá se nazvat jinak než retro.
Hyundai Trajet 2000 – 2006
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:10
Diskuze: 0
Korejské MPV Hyundai Trajet nepatří k nejrozšířenějším. Na trhu ojetin zaujme příznivou cenou a možností přepravy až sedmi cestujících. Odstranění některých závad ale přijde draho. Podzimní frankfurtský autosalon 1999 přinesl celou řadu novinek. Jednnou z nich byl i Hyundai Trajet, který se hned následující rok začal prodávat.
Hyundai Terracan
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Hyundai Terracan navázal v roce 2001 na svého předchůdce Hyundai Galloper. Ten zase konstrukcí vycházel z Mitsubishi Pajero. Svými rozměry se Terracan řadí mezi větší SUV, lépe řečeno mezi vozy s koncepcí klasického off roadu. Využívá se však obvyklee víc pro jízdu po silnici než v terénu. Příbuznost s kategorií SUV potvrzuje Terracan zejména v interiéru. Disponuje velkorysým prostorem pro všech 5 členů posádky, sedadla má široká a velmi pohodlná. Palubní deska je kvalitně slícovaná a ani při průjezdu terénem nic nevrže či nedrnčí.
Hyundai Sonata 2.4i (2005)
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Již pátá generace modelu Sonata patřícího do vyšší střední třídy přináší na náš automobilový trh poměrně zajímavou alternativu luxusního vozu za rozumné peníze. Oproti svým předchůdcům se korejským designérům podařilo stvořit vůz vzhledově vyhovujícíí evropským měřítkům a zákazníkům a díky asijské cenové politice se z něj stal velký konkurent německým BMW, Audi a VW. Jak jsem již zmínil teprve na pátý pokus se Hyundaii podařilo najít ten správný decentní avšak líbivý vzhled pro svoji vlajkovou loď.
Hyundai Santa Fe (2000 – 2006)
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Automobilka Hyundai uvedla model Santa Fe v roce 2000. Do prodeje se vůz dostal nejprve s trojicí zážehových motorů, nejslabší z nich byl dvoulitr o výkonu 99 kW, který se však do ČR nedovážel. O rok později se motoristé dočkali rozšíření nabídky o turbodiesel CRDi se vstřikováním common rail. Jeho první verze pracuje s výkonem 83 kW, ale od roku 2002 výrobce nabízel i provedení CRDi-VGT s proměnnou geometrií lopatek turba a výkonem 92 kW. Rok 2005 přinesl drobnou úpravu vzhledu. Následující rok byl automobil nahrazen druhou generací.
Hyundai ix55 3.0 V6 CRDi 4x4
Vloženo: 17.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Když chcete velké dieselové SUV do milionu, které uveze sedm lidí a má minimálně šestiválec, nemáte na trhu moc z čeho vybírat. Hyundai má ale možná řešení, které se jmenuje ix55 3.0 CRDI. K testu sice dorazila nejluxusnější verze Premium, která pomyyslný milion překročí v ceníku o 9 900 korun, ale tohle auto můžete mít od 899 900 korun. Hodnotit Hyundai ix55 po stránce designu není moc jednoduché, protože rozděluje společnost na dva tábory. Já nechám konečný verdikt "líbí/nelíbí" na vás a budu se snažit odhalit, v čem je tohle velké SUV zajímavé a atraktivní.
Hyundai ix55 3.0 CRDi Style
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Model ix55 budí pozornost svými vnějšími rozměry, na délku totiž měří 4,84 m, tedy skoro jako BMW X5. Vizuálně byste ho ale klidně zařadili po bok 5,09 m dlouhé Q7, která je v tomto segmentu největší. Celkový design ix55 je podivně korejský, hlavně ččelní partie působí nevýrazně. Zato uvnitř se nám vůz opravdu zamlouval.
Hyundai Getz 1.3i - 2002
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Korejská automobilka Hyundai zaútočila svým novým modelem pojmenovaným Getz na třídu malých vozů a vnáší do ní opět náznak zajímavého spojení malého vozu s prvky MPV. Má to pozitivní vliv především na vnitřní prostor, zvláště pak na prostor nad hlavaami cestujících. To, že si Hyundai od Getze hodně slibuje, bylo jasné hned na začátku uvedení na trh. Avšak její očekávání se splnila dřív než si vůbec mohla myslet a Getz získal třetí místo v novinářské anketě Auto roku 2003.