Všechny kategorie
Hyundai Accent 2000 – 2006
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:09
Diskuze: 0
Druhá generace Hyundaie Accent přišla na trh v roce 2000. K motoristům se automobil dostal v provedení sedan a liftback. V nabídce se objevily tři zážehové motory, turbodiesel chyběl. To se však změnilo po faceliftu v roce 2003. Výrobce totiž začaal do Accentu montovat tříválcový turbodiesel 1.5 CRDi. Současně benzinovou šestnáctiventilovou patnáctistovku nahradila šestnáctistovka taktéž se šestnáctiventilovou technikou. Ještě v roce 2003 se přestal do České republiky sedan dovážet. Naši motoristé už mohli kupovat pouze praktičtější liftbacky, o které zde byl už dříve výrazně větší zájem.
Honda Jazz 2002 – 2008
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:08
Diskuze: 0
Pětidveřový automobil Honda Jazz vstoupil na trh v roce 2002 s dvojicí benzinových motor 1.2 a 1.4. Po dvou letech prošel model faceliftem a bez dalších změn vydržel až do ukončení výroby. K tomu došlo v roce 2008, kdy byl představen stejnojmenný nástupce. První generace Jazzu se trhu výrazně neprosadila. Jde však o nedoceněný vůz, který i jako ojetý má co nabídnout.
Honda CR-V 1997 - 2002
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:08
Diskuze: 0
Když se vyslovilo jméno japonské automobilky Honda v polovině devadesátých let, jen málokdo si vybavil něco jiného než sportovní kupé, dostupné hatchbacky s vysokými výkony nebo rychlé motocykly. Jenže boom SUV v zámoří byl v plném rozkvětu, a tak aani Honda nechtěla přijít o svůj díl koláče. Model CR-V (Compact Recreational Vehicle, Comfort Runabout Vehicle) Japonci postavili na bázi Civiku, takže měl být doma více na silnici než v terénu.
Honda Civic 1.8 Sport
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:08
Diskuze: 0
Historie Hondy Civic sahá až do roku 1972, kdy z výrobních pásů japonské automobilky začaly sjíždět vozy první generace. Civic prožíval během své dosavadní výroby velice úspěšná i krizová období. Napříč generacemi byl koncipován sportovně, ale i useddle. Současná osmá generace navazuje svým sportovním střihem na úspěšná léta modelů se sportovními ambicemi. Díky futuristickým tvarům se pyšní vlastní identitou. Ani naprostý laik si nesplete nový Civic s jiným vozem.
Honda Civic 2000-2005
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:08
Diskuze: 0
Sedmá generace japonského bestselleru se stylizovaným H ve znaku se vyráběla coby třídveřový a pětidveřový hatchback, sedan a kupé. Čekala ji pětiletá kariéra a Evropané se mohli těšit i na ostré provedení Type-R, které bylo v šesté generaci k mání poouze v Japonsku. Sedmá řada Civicu byla představena na podzim roku 2000 v Paříži coby pětidveřový hatchback, sedan a kupé.
Ford Mondeo od 2007
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:07
Diskuze: 0
Mondeo třetí generace se představilo v roce 2007 a to rovnou ve třech variantách – sedan, liftback a kombi. K zákazníkům vůz vyjel se čtveřicí zážehových a čtveřicí přeplňovaných vznětových pohonných jednotek. O rok později rozšířil nabídku nejsillnější turbodiesel 2.2 TDCi disponující výkonem 129 kW. Stejně jako několik dalších vznětových motorů v tomto voze pochází od automobilky Peugeot. V roce 2010 prošlo Mondeo drobným faceliftem. Rok 2011 přinesl obměnu pohonných jednotek. Asi největší změnou je montáž nových přeplňovaných zážehových motorů EcoBoost.
Ford Mondeo 2007
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:07
Diskuze: 0
Mondeo třetí generace se představilo v roce 2007 a to rovnou ve třech variantách – sedan, liftback a kombi. K zákazníkům vůz vyjel se čtveřicí zážehových a čtveřicí přeplňovaných vznětových pohonných jednotek. O rok později rozšířil nabídku nejsillnější turbodiesel 2.2 TDCi disponující výkonem 129 kW. Stejně jako několik dalších vznětových motorů v tomto voze pochází od automobilky Peugeot. V roce 2010 prošlo Mondeo drobným faceliftem. Rok 2011 přinesl obměnu pohonných jednotek. Asi největší změnou je montáž nových přeplňovaných zážehových motorů EcoBoost.
Ford Mondeo 2.2 TDCi
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:07
Diskuze: 0
Největší z rodinných sedanů segmentu D má za sebou facelift. Prospěl mu. Nejde o to, jestli se vám Mondeo líbí nebo nelíbí, Ford má fanoušků dost i bez vás. Ale je příjemné, že jedno z nejoblíbenějších aut ve třídě konečně nepůsobí jako stodola na koolečkách. Dobře, Mondeo vždy vypadalo docela dobře, jen bylo trochu... velké. Nová přední maska s výrazným lichoběžníkovým otvorem ho opticky zmenšila a vzadu odvedla stejně kvalitní práci nová diodová světla. Jejich tvar kopíruje původní myšlenku, ale jsou širší, takže záď vypadá nižší a celkově menší.
Ford Mondeo 2,0 16V Kombi 1998
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:07
Diskuze: 0
Jízda s Mondeem kombi je díky velkému rozvoru (2704 mm) velmi komfortní a klidná. Dvoulitrový zážehový čtyřválec s čtyřventilovou technikou je velmi živý a poměrně dobře odhlučněný. Pocitu klidu při jízdě napomáhá dosti těžké zpřevodování. Toto řešenní má v praxi za následek nižší otáčky motoru i při vyšších rychlostech.
Ford Mondeo 2000-2007
Vloženo: 16.02.2012
Změna: 19.11.2012 v 15:07
Diskuze: 0
Pověst velkých Fordů v posledních dvaceti letech nebyla příliš dobrá. Mohly za to nejrůznější problémy Fordů Scorpio a prvního světového Fordu Mondeo z poloviny devadesátých let . Od roku 2000 je ale na trhu snad nejlepší Ford všech dob. Mondeo sicee ani v aktuálním kole svého rivala z konstruktérské kanceláře VW neporazilo, na trhu ojetých vozidel je mu však rovnocenným konkurentem, který v sobě spojuje mnoho vítaných vlastností. Podzimní premiéra nového Mondea se odehrála na pařížském autosalonu již v roce 2000, tedy uprostřed životního cyklu konkurenčního Passatu.